龍虎王

2011年1月4日 星期二

紅色粉材料

雖然看上去似是一整有5個
但材料和整造費也不便宜...
費用要300萬
一次所需的料
黑色粉10 火炎草10 太陽草10 生命精華1
相信平均一個紅色粉造價要200M以上...
鍊金術後期整的東西也不錯...
有鍊金術箱 兵法24篇 一日變身書 物品保管牌 還有各有用的傳送符

7 則留言:

  1. 寶爺, 不如我做藥佬, 供埋你材料升lv, 你幫我整我要既野咪得 =]

    回覆刪除
  2. 我正身就會係用鍊金...始終所有主角都需要用智力
    同埋到時真係要鬼200裝...都唔洗比人造高個價而煩..
    水樹個人就做鍛造..想睇下把弓係點

    回覆刪除
  3. 仲未諗到..做咩野的我-.-24

    回覆刪除
  4. 如果係朝男...用遲下出果個工藝都應該唔錯...
    草藥就可以自給自足...採礦就有武廠的...
    要開野都唔洗收料..
    其實主要識人有開鍛造同鍊金...各一個就可以...
    要整野搵佢整就得~

    回覆刪除
  5. E? +敏既係咩職 ?
    小虎一齊做藥佬, 谷高寶爺 =]

    回覆刪除
  6. 工藝都未知係咩, 都冇得等, 應該都做住藥佬先 =]
    寶爺, 靠你了 =] 我做材料供應 =]

    回覆刪除
  7. 佢出...都係等多果一陣...睇落...都係整野用的

    回覆刪除